Khamis, 26 Mei 2011

TERTIJAU-TINJAU

salam 1 malaysia....

keluarga aku ade sebuah kedai makan. sejk dr aku kecik g ayh aku dh strt berniaga. sebenar ye aku bukn nk cerita pasal kedai mkn aku ni. klu cerita pon bkn ade org kish. mst korg pelik pe kaitan tajuk n kedai kteorg ni.

k sebenar ye pe nk aku cerita kt cni ialah pesaing terbaru kedai aku. pe y aku geram ngn diorang ni ialah suka sgt tinjau2 kedai aku. cmne aku boleh tahu???  jenggg...jeng....jarak kedai aku n pesaing 2 cm selg 3 buah rumh la. aku n mak aku duk rehat jap. so aku nmpk diorg tertinjau-tinjau. klu sekali 2 xpe lah. tp ni byk kali. pe kes!!!

apesal la minah ni nk tinjau2 lak. dlm ati aku cakap ni mst nk tengok pelggan kedai aku ramai ke x. bagi aku 2 membazir masa je nk usha2 pelggn org. suka suki pelggn 2 la nk g kedai mn kn. 2 pilihn diorg rezeki masing2 la...xpyh la nk jeles klu kedai aku ramai org dtg. problem2...

dh sah2 si pesaing aku 2 baru bukk. so xramai la sgt. coz org  xth g. dr kita tertinjau2 baik cari idea cmne nk bg org dtg kedai kita... tul x???

y penting kiteorg xcm2.klu de adelah. klu xde 2 bukn rezeki kita. hope dpt bersaing dgn cara baik...amin...

Tiada ulasan: