Sabtu, 18 Jun 2011

kukur kelapo

salam 1 malaysia






korang ingat lagi x kuku kelapo yang org dulu2 pakai. sekarang ni susah nak jumpo. aku sangat rindu nak gunanya ye. dulu kat umah aku ade bende ni tp sekarang ontah mano ayah aku campakkan. lama jugak la family aku guna bende 2. sejak ayah aku bujang lagi sampai lah aku form berapah tah aku xingat. lepas 2 barulah merasa guna mesin kelapa y sedia ada skang. best sebenar ye guna kukur kelapa ni tp meleceh kn n melambtkn kerja. kalau di kalangan korg dapt guna untung la. y xdpt merasa 2 amatlah rugi. aku salah sorg yang dapt merasa n pernh memilikinya. korang jalan jelessssssssssssss....

2 ulasan:

Farah Hanis berkata...

takde masa nak jelesnye cik atul oi~ haha

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

unik la bentuk2 dia.. (^^,)