Jumaat, 29 Julai 2011

frust giler babeng

waaaaa...penat giler balik dr niaga ari ni..sakit badan2. tp nk buwek cmno standt la kalau berniaga kn..kt cni aku bukan nak cer sal niaga aku 2.

aku nk cer y aku tersangat sangat la kecewa terrrrrrrrrrrrramat sangat sal bola tadi. memg menyakitkan ati. frust menonggeng tertonggeng di buek eh. tp nk wat cmne kene la trime hakikat.. sampai skang still terkilan wo.....wuuuuuuuuuuuu

nk di komen tentang permainan diorg rasa ye memg xlayak memberi komen. sapo la aku nk komen2 kn.tp 2 lah sebagai penyokong ni mesti lah nk y trbaik tuk kepuasan diri ni. tp emmmmmmmmmmmmmmmmmm......

walau cmno pon harimau malaya malaysia tetap di hati. walaupon kalah diorg dah wat y sebaik mungkin.

Selasa, 5 Julai 2011

mai la tengok kalau boring


klaka betul vedio ni.sesape y boring ke tengok la vedio ni

Isnin, 4 Julai 2011

jom kito puaso di bulan sya'ban ni

salam 1 malaysia

pd bulan sya'ban ni mari kite sama2 tuka niat ke arah kebaikan. . Sabda Nabi s.a.w bermaksud: Apabila masuk bulan sya`ban, baikkanlah niatmu padanya, kerana kelebihan sya`ban atas segala bulan seperti kelebihanku atas kamu.(Al-hadis


jom kite berpuase sama2 pd bln ni...byk kelebihan ye tau. walaupon sehari. kalau berhari2 lagi lak kn.byk pahala kite dpt.
 Barangsiapa berpuasa sehari pada bulan sya`ban, diharamkan Allah tubuhnya dari api neraka . Dia akan menjadi teman nabi Allah Yusuf a.s. di dalam syurga. Diberi pahala oleh Allah seperti pahala nabi Allah Ayob a.s dan nabi Daud a.s. Jika dia sempurnakan puasanya sebulan bulan sya`ban, dimudahkan Allah atasnya sakratul maut dan ditolakkan (terlepas) daripadanya kegelapan di dalam kubur, dilepaskan daripada huruhara Munkar dan Nakir, ditutup Allah keaibannya di hari Qiamat, dan diwajibkan Syurga baginya.(Al-hadis)


selamat mengamalkannya...puaso jangan xpuaso..

Jumaat, 1 Julai 2011

GEGAR BLOG JULAI 2011

salam 1 malaysia

dh lama xjoin segmen abg ben.
skali skale join la
mn th dpt naik kn rgking blog ni ke
berminat???
klik kt gmba ye



majalah secara on9 je

salam 1 malaysia


tadi tgk email.



ade bende alah ni. so klik la
upenye bende ni




majalah baru secara on9
syok jugak la layan
jom la usha2 majalah ni
free je...
berminat???