Jumaat, 12 Ogos 2011

empat kembar anugerah berharga

salam 1 malaysia

anak adalah satu anugerah yang besar drpd allah. lebih2 lagi kalau anak kembar. sekarang kalau kita tengok banyak kes buang bayi kn dari tahun ke tahun de je isu ni. kt sini aku bukan  nak cerita pasal pembuangan bayi tapi pasal sepasang suami isteri dapat anak kembar.



sepasang suami isteri Dr.Hazli Zakaria 39 dan Dr. Jasmina Qamaruz Zaman 39 mendapat anak kembar 4 pada 22 jun lalu. ini adalah satu anugerah yang bermakna bagi mereka apabila selama 7 tahun menunggu. anak-anaknya Eirfann Arrazi, Sara Yasmin, Eihsann Arrazi dan Shaza Jazmin

nak tahu lebih lanjut baca di ruangan utusan malaysia. klik sini


2 ulasan:

Hanis MY berkata...

Ya allah rezeki...teringin jugak nk anak kembar, dah 3 tahun tunggu, tak ada rezeki lg...

miss osixnine berkata...

insyaallah. banyak berdoa.mn th nanti ade rezeki lak