Isnin, 22 Ogos 2011

terjawab sudah

salam 1 malaysia

td aku tengok la cerita tahajjud cinta . nk tengok kt tv 3 xpat. ayah aku xminat tengok drama2 y xde aksi ni. die minat tengok sukan. 24 jam sukan. aku pon terpakso la join skali. aku memang minat ngan cerita ni selain cerita nur kasih. tapi aku pelik ade pihak2 yang membantah supaya cerita ni xpayah di siarkan. kenapa perlu cam2. bagi aku cerita ni menunjukkan terdapat segolongan pihak sesuka hati menggunakan hadis untuk kepentingan sendiri.cerita ni membuka mata aku terdapat juga orang cam2. cuba kita tengok cerita 2 sampai abis. mesti ade mesej y nak disampaikan ye. insyaallah.

kan aku cakap tadi xpat tengok kt tv  so aku layan  la kt http://mediaprimatv.blogspot.com. cerita ape y aku xpat tengok mesti g sini. aku tengok la episod 7 ye. watak citra ade mengatakan yang hadis "Berkahwinlah, dan jangan bercerai kerana talaq itu menyebabkan 'arsy bergegar." adalah palsu. aku cm tertanya2 la kan betul ke palsu.kalau pike logik xmungkin dapat menggegarkan arsy. aku xpuas ati. aku g la kt http://www.facebook.com/DrMAZA. aku post kt wall die. tanya pasal 2.



thanks kepada saudara2 tersebut coz bgth kebenarannya.
aku xpuas ati g sal hadis 2 . aku cari la . akhir ye aku jumpa gak. kebenarannya terjawab sudah. aku jumpa kat sini yang memaparkan hadis2 palsu

2 ulasan:

honeysah berkata...

jadi citer tuh kanak kanak kecik dilarang tengok yer...tima kasih!

nurkaloi berkata...

hadis palus? bhyenyer