Selasa, 25 Oktober 2011

isu tiket bola mahal

salam 1 malaysia

bukak je FB majo post sal tiket bola mahal...macam2 diperkatakan.cokek darah la..de tu sampai mencarut-carut.tp memang patut pon diorg marah. yang xboleh bla macam2 gambar sal boikot tiket ni. maun x. tiket dh RM50. 2 xmasuk g duit minyak n makan lagi. aku ni nk kata finatik sal bola xde la sangat. tp kalau pasukan n9 de main game cm semifinl @ final aku n family memg pergi...xpernh mis. tp tiket dh mahal ni kene pike perpuluh2 kali. fmly aku dh de 5 org...maun x eh RM250 duit tiket.. kalau de sponser best la sikit ye x. isu  sal tiket ni akan terus diperkata-katakan sampai la hrgo eh diturunkan. tengok je la cmne t...


aku n membe aku farah

semangat ni

mak n adik aku

adik2 ku

lagi adik2 ku

kusyuk tengok

tah kt mn diorang dapat bende merah 2

cantik diorang buat 3 wrne tu

yeh n9 meng 2-1

saje je letak gamba mase tengok semifinal ari sabtu lepas.. gambar hiasan..hehehhe pe yang penting NEGERI SEMBILAN MENANG

5 ulasan:

Hunnym Syot 美智子 berkata...

hahaa.. aku duk dekat yang merah tuw..
ade afiq af menyanyi dengan ultras negri.. :)

miss osixnine berkata...

owh..kira jauh a dr aku ni..afiq af mn

Hunnym Syot 美智子 berkata...

af5.. hehee.. jauh laa gak.. mule-2 aku kat situ.. penuh gilerr..
lari kat tempat laen.. haishhh..
pegi final? :)

miss osixnine berkata...

mesti pegi...mn leh mis..ko g ke???

fierul berkata...

wahhh . mema mnat bole erk .. hehe tak tahu lgsung psal bola . :P